Diskuse

Kauza dětí Michalákových – vzpomínky na budoucnost ?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V textu mi chybí ještírci, nešli by tam zapracovat?

0 0
možnosti
Foto

J13a36n26a 82M71a86j68o49v76á

6. 10. 2015 20:04

JO! A v pozadí celé téhle globální intriky tiše stojí E.T. Rv

Autore, autore, myslela jsem si, že to není možné, ale vy jste v mém interním hodnocení mužů nenávidějících ženy překonal i samotného pana Klušáka!

5 0
možnosti

Na věcnou argumentaci a oponenturu se už nezmůžete ? Nicméně Vaše infantilní a prostoduchá naivita Vám docela sluší a řekl bych, že nějakého hloupého chlapa na ni nachytáte.

0 1
možnosti

mate recht - ale co je to ta "poctiva pravice", snad ne nasi narodovci, co krici at zije rusko?Rv

1 0
možnosti

J78a26r91a 55R57a38n71k

6. 10. 2015 18:05

Zajimave, ze v USA nic takoveho neexistuje, stava se, ze socialni urad deti odebere, az kdyz si cele okoli stezuje. Proc musite pouzivat fantazii na to, abyste sem to USA narval? Predstavte si, ze v RF jsou detske domovy v zoufalem stavu, videla jsem fotografie od Cechu, kteri chteli adoptovat. Tak a muzete mi to vyvracet.:-/

3 0
možnosti

staci deti vratit rodicum - zadne detske domovy existovat nemusi.nikde na svete.

1 0
možnosti

Monika Le Fay, znám Norské rozsudky ! Hrozné čtení...

http://svobodneforum.cz/monika-le-fay-norske-rozsudky-hrozne-cteni-sledujte/

Jen si přečtěte jak to je. Já jsem to tvrdil dříve. Norsko to sice nemohlo zveřejnit (zveřejnit spis, resp. pouze některého jeho části může pouze Eva Michálková a to pouze v rozporu s usnesením, že zveřejnění poškodí chlapce). 

Pokud jste přečetli článek Moniky Le Fay, zeptejte se, co je pro dobro chlapců?

0 0
možnosti

Tedy, vy jste věci pěkně překroutil. Nemohu s vámi souhlasit. Ani náhodou. 8-o

3 1
možnosti

Bude-li prostor, někdy Vám ten rozdíl vysvětlím.

0 3
možnosti

J73a10r79a 78R41a97n11k

6. 10. 2015 18:06

Zkuste si vzit kurz kreativniho psani:-P

3 0
možnosti
Foto

Vláda poctivé pravice mi zní stejně nepoctivě, jako vláda poctivé levice.

3 0
možnosti