Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Bouše, já už jsem poměrně klidný člověk, ale mohu ti říct, že kdybys stejně jako píšeš v diskusi mluvil přede mnou a před mojí ženou, tak máš z ksichtu trhací kalendář.

1 0
možnosti
Foto

Zamlouvám si březen...;-D

2 0
možnosti
MT

Poslední dobou mám dojem, že se z místních blogů stalo nějaké odkladiště nebo detašované pracoviště ústavu pro nenávistný frustráty, ublížence, grafomany a zneuznaný politiky...:-/

7 0
možnosti
VB

Bohužel, je to tak.

0 0
možnosti
LB

Koukám, že jsem někomu šlápnul na kuří oko a ještě jsem na něm zadupal. Pravda bolí, co ?

0 0
možnosti
MS

Spíš to vypadá, že někdo na kuří oko šlápl Vám, a z bolesti vyvádíte jako pominutý.

4 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2387x
Byť nejsem starý, už hodně pamatuji. Miluji historii a orientuji se v právu. To mi umožňuje pozorovat události doma i ve světě s nadhledem a s porozuměním širších souvislostí.

Seznam rubrik